Corneliu Olan – ales pastor principal al Bisericii Elim din Atlanta


Mă bucur de schimbarea pe care Dumnezeu a ales s-o facă în slujirea cumnatului meu, Corneliu Olan. Am vorbit cu Corneliu la începutul acestei luni și mi-a împărtășit propunerea pe care a primit-o, de a fi pastor principal la Biserica „Elim” din Atlanta. Apreciez modul în care s-a lăsat călăuzit de Dumnezeu spre o astfel de schimbare majoră și așteptam confirmarea schimbării. Iată că astăzi dimineață, pe blogul pastorului Cristian Ionescu, am găsit și vestea confirmării: Corneliu Olan, ales pastor al Bisericii „Elim” din Atlanta . 

Pastorul principal al Bisericii „Elim” din Chicago, Cristian Ionescu, alături de care a slujit ca pastor asistent, declară printre altele: „Pentru noi, mutarea fratelui Corneliu Olan este un prilej de simțăminte amestecate. Lacrimile, șocul, regretul pe care le-am citit (și împărtășit) pe fețele credincioșilor din biserica noastră, aseară, în timpul anunțului, dovedesc dragostea și respectul de care s-a bucurat acest lucrător. Pe de altă parte, promovat acum 11 ani și format în mijlocul nostru, votul bisericii din Atlanta ne onorează.”

Doresc ca și prin intermediul acestui spațiu să-i transmit FELICITĂRI și MULT HAR pe noul drum al slujirii!

4 gânduri despre &8222;Corneliu Olan – ales pastor principal al Bisericii Elim din Atlanta&8221;

  1. Corneliu Olan 31 octombrie 2012 / 05:48

    Andrei, mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris și pentru urările sincere. Domnul să fie cu tine în lucrarea pe care o desfășori!

  2. Mircea Croitor 1 noiembrie 2012 / 05:07

    Domnul sa te binecuvanteze frate Corneliu Olan in lucrarea de pastor principal al bisericii Elim Atlanta, la fel si familia ta sa fie binecuvantata.

  3. FANICA PINTILEI 11 noiembrie 2012 / 20:25

    Sa fii binecuvantat in noua slujba,Dumnezeu sa te intareasca sa fii de folos bisericii care te-a ales.

Lasă un comentariu